• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1356اخبار امروز : 6
43

میزان تسهیلات اشتغالزایی در سفر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس به جهرم از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

  • کد خبر : 3996
  • 18 تیر 1402 - 3:44
میزان تسهیلات اشتغالزایی در سفر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس به جهرم از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان فارس به جهرم سفر کرد و با همراهی دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم از چندین پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چهرم بازدید شد.

میزان تسهیلات اشتغالزایی در سفر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس به جهرم از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت/ بازارچه برای تولیدات مددجویان و مجتمع چند منظوره کمیته در جهرم راه اندازی می شود

به گزارش اخبار جهرم، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان فارس به جهرم سفر کرد و با همراهی دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم از چندین پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چهرم بازدید شد.

در این سفر مقرر شد، مجتمع چند منظوره جنوب کشور (آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مهمان سرا و …) در باغ کمیته امداد جهرم برای استفاده عموم به ویژه مددجویان تحت پوشش این کمیته ساخته شود.

همچنین در بازدید از ساختمان نیمه تمام این کمیته در خیابان ۱۷ شهریور مقرر شد این مکان به عنوان بازارچه محلی برای اشتغالزایی و محل فروش تولیدات مددجویان تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در پایان با حضور نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه جهرم و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از کمیته امداد جهرم بازدید و ضمن دیدار با مراجعین و مددجویان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه در این سفر میزان تسهیلات اشتغالزایی برای شهرستان در سال جاری از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: همچنین اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کند.

وی افزود: امیدارم که بحث مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته در شهرستان با حمایت های نماینده و فرماندار ویژه شهرستان به سرانجام خوبی خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.