• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 3
11

نتیجه بخش بودن مبارزه با قاچاق چوب در گرو کار تیمی تمامی دستگاه‌ها

  • کد خبر : 4825
  • 15 آبان 1402 - 17:43
نتیجه بخش بودن مبارزه با قاچاق چوب در گرو کار تیمی تمامی دستگاه‌ها

نتیجه بخش بودن مبارزه با قاچاق چوب در گرو کار تیمی تمامی دستگاه‌ها به گزارش اخبار جهرم، نسرین زارعی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جهرم: مصرف کالای قاچاق علاوه بر هدر رفت سرمایه‌های اقتصادی نظام، آسیب‌های اجتماعی […]

نتیجه بخش بودن مبارزه با قاچاق چوب در گرو کار تیمی تمامی دستگاه‌ها

به گزارش اخبار جهرم، نسرین زارعی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جهرم:

مصرف کالای قاچاق علاوه بر هدر رفت سرمایه‌های اقتصادی نظام، آسیب‌های اجتماعی هم به دنبال خواهد داشت.

مبارزه با قاچاق کالا وظیفه همه دستگاه‌ها است، فرهنگ سازی راهکار مهمی برای مقابله با قاچاق کالا و قاچاق کالا یک معضل اقتصادی است.

اداره منابع طبیعی متولی اصلی مبارزه با قاچاق چوب است، قطعاً کار تیمی تمامی دستگاه‌ها در زمینه مبارزه با قاچاق چوب نتیجه بخش خواهد بود و صیانت از جنگل‌ها وظیفه‌ای ملی و لازم است در راه مبارزه با قاچاق چوب وظایف دستگاه‌ها به وضوح مشخص شود.

قانون وظایف همه دستگاه‌ها و نهادها را در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص کرده است، قاچاق مهمترین عاملی است که به اشتغال و تولید آسیب می‌رساند بنابراین باید این موضوع جدی گرفته شود و برنامه ریزی درست در خصوص کاهش آن پیش بینی شود.

دستگاه‌های متولی، بازدیدها و برخوردهای قانونی با کالاهای غیراستاندارد بهداشتی و آرایشی را مستمراً در دستور کار خود قرار دهند.

در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص عدم استفاده از کالاهای قاچاق، خواستار نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر توسط شهرداری با محتوای ضررها و آسیب های کالاهای قاچاق هستیم.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.