• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
16
محمد بادپر دبیر دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج:

نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج امسال برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4147
  • 05 مرداد 1402 - 16:03
نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج امسال برگزار می‌شود

نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج امسال برگزار می‌شود به گزارش اخبار جهرم، محمد بادپر دبیر دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج: مراسم رونمایی و امضا پوستر و انتشار فراخوان نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج تا اواسط مردادماه در نگارخانه‌ی تارونه‌ جهرم برگزار می‌شود. در تدارک برگزاری مراسم رونمایی و امضا پوستر و انتشار فراخوان نهمین دوسالانه‌ی داستان […]

نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج امسال برگزار می‌شود

به گزارش اخبار جهرم، محمد بادپر دبیر دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج:

مراسم رونمایی و امضا پوستر و انتشار فراخوان نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج تا اواسط مردادماه در نگارخانه‌ی تارونه‌ جهرم برگزار می‌شود.

در تدارک برگزاری مراسم رونمایی و امضا پوستر و انتشار فراخوان نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج در  روزهای ابتدایی مردادماه هستیم. برگزاری نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج با کیفیت دوره‌های قبل با توجه به شرایط و بسیاری از مشکلات و کاستی‌هایی که وجود دارد، کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است؛ اما از آن‌جا که حمایت‌ها و درخواست‌های بسیاری از سوی علاقه‌مندان داستان‌نویسی و نویسنده‌های مطرح کشور و همچنین همراهی همیشگی که از سوی محسن نعمت‌اللهی رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم داشتیم؛ تصمیم به ادامه‌ی این مسیر و برگزاری نهمین دوره گرفتیم.

جایگاه خوب این دوسالانه در فضای ادبیات داستانی کشور که ناشی از مستقل بودن و سلامت آن بوده است. در دوره‌های گذشته خوشبختانه همواره شاهد همراهی و حمایت‌های بسیار خوب اهالی داستان کشور، هنرمندان جهرمی، نماینده‌ی محترم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همچنین فرمانداری ویژه شهرستان جهرم بودیم، اما در این دوره نیازمند همراهی و حمایت‌های بسیار بیشتری از سوی این عزیزان هستیم که امیدواریم محقق شود.

نگاه دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج همواره به معرفی چهره‌های نو و تازه در ادبیات داستانی کشور بوده است. استفاده از چهره‌ها و سلایق گوناگون در امر داوری،  احترام به همه‌ی دیدگاه و نظرهای مبتنی بر اصول صحیح و پرهیز از حواشی‌‌‌ها و باند بازی‌‌های معمول از مهمترین ویژیگی‌های این دوسالانه بوده، که امیدواریم نارنج بتواند همواره به آن پای‌بند باشد.

از همه‌ی نویسندگان و داستان‌نویس خلاق کشور برای شرکت در این دوسالانه‌ی باسابقه دعوت می‌کنیم. خوشبختانه سایت نارنج به نشانی www.naarnj.com نیز راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر استفاده از  مطالب مختلف، همه‌ی اخبار و اطلاعات مربوط به نحوه‌ی شرکت و ارسال آثار این دوسالانه که در اواسط مردادماه منتشر می‌شود را در این سایت و البته همه‌ی خبرگزاری‌ها معتبر کشور دنبال کنند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.