• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 1398اخبار امروز : 0
2

هرگونه هرس درختان توسط اداره برق با هماهنگی و حضور کارشناسان شهرداری انجام شده است

  • کد خبر : 5181
  • 08 اردیبهشت 1403 - 18:49
هرگونه هرس درختان توسط اداره برق با هماهنگی و حضور کارشناسان شهرداری انجام شده است

پاسخ اداره برق به شورای شهر: هرگونه هرس درختان توسط اداره برق با هماهنگی و حضور کارشناسان شهرداری انجام شده است به گزارش اخبار جهرم، محمد اکوان، رئیس اداره برق شهرستان جهرم در پاسخ به سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم در خصوص هرس غیر اصولی درختان توسط اداره برق گفت:   هرس درختان بعضا سر […]

پاسخ اداره برق به شورای شهر: هرگونه هرس درختان توسط اداره برق با هماهنگی و حضور کارشناسان شهرداری انجام شده است

به گزارش اخبار جهرم، محمد اکوان، رئیس اداره برق شهرستان جهرم در پاسخ به سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم در خصوص هرس غیر اصولی درختان توسط اداره برق گفت:

 

هرس درختان بعضا سر به فلک کشیده در معابر سطح شهر، جزء جدا ناپذیر تعمیرات شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف است که در پایداری و تداوم برقراری جریان برق اثر قطعی و حتمی دارد.

 

از طرفی امکان بروز حوادث برق‌گرفتگی شهروندان که در مجاورت آنها هستند بسیار محتمل است و همچنین درصورت برخورد درختان به شبکه، احتمال آسیب دیدن تجهیزات و وسایل مشترکان برق وجود دارد.

 

لذا گروه های تعمیراتی با رعایت الگوی فاصله ۳متر فاصله سیم تا سر شاخه درختان در اطراف شبکه های فشار متوسط و پاکسازی اطراف کابل‌های فشار ضعیف در برنامه قرار دارد که این اقدام در طول سالیان گذشته با هماهنگی و حضور کارشناسان محترم شهرداری انجام می‌شود.

 

قابل ذکر است هم‌اکنون شاهد وجود درختان بسیار عظیمی هستیم که بعضا با ارتفاع حدود ۲۰ متر قد کشیده اند و خطرات همچین درختانی بر همگان روشن است.

 

بایستی شهرداری و سازمان فضای سبز، الگوی مناسب برای کاشت درختان مناسب در سطح معابر لحاظ کند که با حفظ طراوت و زیبایی معابر، مشکلات این چنینی به حداقل برسد. کارشناسی همه جانبه در کاشت درختان باید مدنظر شهرداری قرار بگیرد.

 

مدیریت توزیع برق شهرستان جهرم با احترام به حساسیت شهروندان فرهیخته، تلاش دارد با به حداقل رساندن آسیب‌های تعمیرات شبکه، وظایف سازمانی خود را دنبال کند‌.

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.