• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
28

وزیر علوم در دانشگاه پیام نور جهرم: دانشگاه پیام نور جهرم با قوت به فعالیت خود ادامه دهد

  • کد خبر : 4575
  • 22 مهر 1402 - 10:27
وزیر علوم در دانشگاه پیام نور جهرم: دانشگاه پیام نور جهرم با قوت به فعالیت خود ادامه دهد

وزیر علوم در دانشگاه پیام نور جهرم: دانشگاه پیام نور جهرم با قوت به فعالیت خود ادامه دهد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه پیام نور جهرم به واسطه امکانات و تعداد دانشجو در طرح ساماندهی مراکز دانشگاهی قرار نمی‌گیرد و با قوت به فعالیت خود ادامه دهد. به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمدعلی […]

وزیر علوم در دانشگاه پیام نور جهرم: دانشگاه پیام نور جهرم با قوت به فعالیت خود ادامه دهد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه پیام نور جهرم به واسطه امکانات و تعداد دانشجو در طرح ساماندهی مراکز دانشگاهی قرار نمی‌گیرد و با قوت به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در نشست صمیمانه دانشگاهیان شهرستان جهرم به میزبانی دانشگاه پیام نور این شهرستان سخن می‌گفت در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه توسعه رشته‌ها در دانشگاه‌ها به شکل گذشته در دستور کار وزارت علوم نیست، اظهار داشت: در ایجاد و تاسیس رشته‌های جدید در دانشگاه‌ها در مرحله اول باید پیوست اشتغال وجود داشته باشد تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی با مشکل اشتغال مواجه نشود.

دکتر جاجرمی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به وزیر عتف و مدعوین دانشگاهی به بیان ماموریت دانشگاه پیام نور مبتنی بر آموزش منعطف و ترکیبی و مزایای این شیوه آموزشی پرداخت و بیان داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان مولود انقلاب است و دارای ظرفیتی است که نباید از آن غافل بود.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۵۰ درصد کسانی که متقاضی ثبت نام رشته‌های بدون آزمون بودند، دانشگاه پیام نور را برای تحصیل انتخاب نموده‌اند و این نشان از استقبال این دانشگاه در بین جوانان دارد.

وی ادامه داد: انتظار داریم ظرفیت این نوع شیوه آموزشی تقویت شود تا بیش از پیش به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند.

وی همچنین افزود: دانشجویان این دانشگاه در آزمون‌های ارشد و آزمون وکلا به رتبه‌های برتر دست می‌یابند و انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور در سطح کشور هرساله به افتخارات بزرگی نایل می‌شوند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.