• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
3

پایش تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی، ساختمان‌های تجاری و مسکونی پرتراکم و بلندمرتبه توسط سازمان آتش نشانی جهرم

  • کد خبر : 917
  • 18 آذر 1400 - 6:20
پایش تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی، ساختمان‌های تجاری و مسکونی پرتراکم و بلندمرتبه توسط سازمان آتش نشانی جهرم

به گزارش اخبار جهرم، محسن عشایری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم: 🔹اخیراً سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم، بصورت پایلوت تعدادی از اماکن پرتراکم و مهم سطح شهر را مورد ارزیابی مباحث ایمنی قرار داده است. 🔹این پایش طبق هماهنگی های بعمل آمده از سوی شهردار جهرم و اخذ […]

به گزارش اخبار جهرم، محسن عشایری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم:

🔹اخیراً سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم، بصورت پایلوت تعدادی از اماکن پرتراکم و مهم سطح شهر را مورد ارزیابی مباحث ایمنی قرار داده است.

🔹این پایش طبق هماهنگی های بعمل آمده از سوی شهردار جهرم و اخذ مجوزهای لازم از دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و همچنین فرمانداری ویژه شهرستان جهرم انجام شده است.

🔹همچنین در این خصوص چندی پیش دستور اکید دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جهرم در رابطهء با ایمنی مدارس صورت پذیرفته است.

🔹با توجه به اهمیت طرح مذکور، این سازمان، طی مکاتباتی به تمامی نهاد های دولتی، غیر دولتی و مسئولین ساختمان های پرتراکم و بلندمرتبه، کارشناسی را آغاز کرده است که در حال حاضر به دنبال تکمیل این پایش ضروری است.

🔹این طرح ممیزی جهادی که به همت کارشناسان سازمان آتش نشانی جهرم در حال انجام است، نقش بسیار مهمی در شناسایی و برطرف کردن نقایص احتمالی موجود در اماکن مختلف دارد.

🔹لازم به ذکر است، نوع عملکرد این سازمان در پیگیری این پایش، با گزارش به بالاترین مرجع اقدام کننده تا حصول نتیجه، طبق مقررات ملی ساختمان صورت خواهد پذیرفت.

🔹هدف اصلی از این طرح، پیشگیری و ایمن سازی مکان‌های پرتراکم به لحاظ جمعیت می‌باشد و لزوم همکاری شهروندان گرامی حائز اهمیت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.