• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
197

پرونده ۲۲۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی جهرم ارجاع شد/ تشکیل ۶ فقره پرونده برداشت غیرمجاز

  • کد خبر : 2897
  • 28 تیر 1401 - 7:22
پرونده ۲۲۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی جهرم ارجاع شد/ تشکیل ۶ فقره پرونده برداشت غیرمجاز

🔰به گزارش اخبار جهرم، بهنام اتحاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم: 🔹در سه ماهه اول امسال از ۱۲۰۰ واحد صنفی در سطح شهرستان بازرسی و نظارت صورت گرفته که از این تعداد ۲۲۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات، پرونده آنان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد. 🔹از ابتدای سال تاکنون، ۸ جواز […]

🔰به گزارش اخبار جهرم، بهنام اتحاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم:

🔹در سه ماهه اول امسال از ۱۲۰۰ واحد صنفی در سطح شهرستان بازرسی و نظارت صورت گرفته که از این تعداد ۲۲۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات، پرونده آنان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

🔹از ابتدای سال تاکنون، ۸ جواز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان صادر شده که ۳ مورد از این واحدهای تولیدی و صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

🔹با صدور پروانه کسب زمینه‌ی اشتغال ۲۵۰ نفر در واحد اصناف ایجاد شده و همچنین در حوزه مشاغل خانگی ۲۲ مورد مجوز در حوزه صنعت معدن و تجارت از ابتدای سال صادر شده است.

🔹در خصوص برداشت غیرمجاز مواد معدنی با هماهنگی پلیس نسبت به جلوگیری و توقف عملیات برداشت طبق ماده ۱۹ قانون معادن اقدام و پس از آن، متخلفین برای صدور حکم به مراجع قضائی معرفی شده اند.

🔹در سال جاری، ۶ پرونده تخلف برداشت غیر مجاز مواد معدنی به ارزش نزدیک به ۲۷۴ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده و هم اکنون در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی است.

🔹شهروندان در صورت هرگونه شکایات در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور و یا هر گونه تخلفات صنفی و صنعتی به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.