• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
64

پیام مشترک مسئولان جهرم و دعوت عمومی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 3799
  • 24 فروردین 1402 - 7:38
پیام مشترک مسئولان جهرم و دعوت عمومی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه جهرم، نماینده مردم شریف شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان جهرم به مناسبت روز قدس از مردم شریف دارالمومنین جهرم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

پیام مشترک مسئولان جهرم و دعوت عمومی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش اخبار جهرم، امام جمعه جهرم، نماینده مردم شریف شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان جهرم به مناسبت روز قدس از مردم شریف دارالمومنین جهرم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در متن پیام مشترک حجت الاسلام دکتر مدبر، دکتر رضایی و مهندس شعبانی آمده است:

روز جهانی قدس، یادگار ماندگار امام خمینی (ره)، روز رسوایی رژیم کودک کش صهیونیستی و روز بیداری ملل آزاده جهان و تبلوری از وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج‌کشیده فلسطین است تا حمایت قاطع خود را از حقوق قانونی و به‌حق مردم فلسطین ابراز و مخالفت علنی و استوار خود را با اشغالگری، تجاوز و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی به تمام دنیا اعلام کنند.

روز جهانی قدس، روز وحشت رژیم غاصب اسرائیل است که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و در سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان بر طبل جنایات خود علیه مردم ستمدیده فلسطین می‌کوبد و راه و رسم ننگین خود در قتل و غارت و اشغالگری را ادامه می‌دهد.

بی‌تردید حضور آگاهانه و گسترده مردم خداجو، مؤمن و ولایتمدار در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت علنی و روشن از مظلومین و ستم‌دیدگان فلسطینی و انزجار از توطئه‌ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی‌ها و وحشی‌گری‌های این رژیم غاصب، علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.

از مردم آگاه، متدین و انقلابی و دارالمومین شهرستان جهرم دعوت می‌شود تا همگام با خیل عظیم امت اسلامی در سراسر دنیا و ایران اسلامی و به‌منظور میثاق مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهیدان گران‌قدر و امام شهیدان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین، امسال نیز بار دیگر در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود ضمن به نمایش گذاشتن جلوه‌های ناب همدلی، اتحاد و انسجام امت اسلامی، برگی زرین از شکوه همدلی و آزادی‌خواهی امت اسلام را در کارنامه سراسر افتخار خود به ثبت رسانند.

وعده دیدار ما: ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ چهارراه دفاع مقدس مبدا مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

➖محمدحسین مدبر؛ امام جمعه جهرم

➖محمدرضا رضایی کوچی؛ نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

➖محمدحسن شعبانی؛ فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان جهرم

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.