• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
27
مهندس شفیعیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم:

گشایش جدید در منطقه ویژه اقتصادی جهرم؛ اظهار اولین بار صادراتی خرما به میزان ۱۰۰ تن به کشور هند

  • کد خبر : 4295
  • 22 شهریور 1402 - 18:45
گشایش جدید در منطقه ویژه اقتصادی جهرم؛ اظهار اولین بار صادراتی خرما به میزان ۱۰۰ تن به کشور هند

گشایش جدید در منطقه ویژه اقتصادی جهرم؛ اظهار اولین بار صادراتی خرما به میزان ۱۰۰ تن به کشور هند به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم: پس از انجام اولین محموله بار وارداتی از چین در سال گذشته اکنون با اظهار صادراتی ۱۰۰ تن خرما بر روی سامانه گمرک جمهوری اسلامی […]

گشایش جدید در منطقه ویژه اقتصادی جهرم؛ اظهار اولین بار صادراتی خرما به میزان ۱۰۰ تن به کشور هند

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم:

پس از انجام اولین محموله بار وارداتی از چین در سال گذشته اکنون با اظهار صادراتی ۱۰۰ تن خرما بر روی سامانه گمرک جمهوری اسلامی ایران، فرآیند شکل گیری اولین محموله صادراتی از مبدأ گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم(با کد گمرکی ۴۵۳۰۵) به مقصد کشور هند با موفقیت برنامه ریزی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام پذیرفت.

انسجام، مدیریت زمان، تسهیل امور و همراهی مدیران ارشد شهرستان به ویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم، اداره کل گمرک فارس، مدیر جهاد کشاورزی، اداره استاندارد و راهداری و حمل و نقل جاده ای در شکل گیری این اقدام ارزشمند مثال زدنی بود.

هم‌اکنون تمام زیرساخت‌های لازم در فاز یک منطقه ویژه اقتصادی جهرم آماده است و سرمایه گذاران هیچ کمبود و نیازی برای فعالیت ندارند.

تامین زیرساخت ها از قبیل آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و مخابرات توسط منطقه ویژه اقتصادی، ۱۳ سال معافیت مالیاتی، معافیت های گمرکی، صادرات، ترانزیت، ترانشیپ و صدور کالا، صدور کلیه مجوزهای ساخت، صدور جواز تاسیس، حمایت از سرمایه گذاران جهت اخذ وام از طریق منابع داخلی و خارجی و مشاوره و کمک به سرمایه گذاران در تمام مراحل اجرایی از مزایای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم است.

گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم حمایت ویژه‌ای از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌کند. تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی و صاحبین کالا و… می‌توانند از خدمات، امکانات و ضوابط قانونی که در واردات ماشین آلات، خطوط تولید، مواد اولیه و … است، استفاده کنند. میانگین زمان تشریفات کمرگی در این منطقه ویژه اقتصادی به کمترین زمان ممکن رسیده است.

ضمن تقدیر و تشکر مدیران اداری، بازرگانان و فعالان اقتصادی پیگیر استمرار این خدمت ارزشمند در گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم از همشهریان بزرگوار به ویژه صادرکنندگان کالا و محصولات کشاورزی شهرستان دعوت می‌کنم با توجه به شرایط مناسب منطقه اقتصادی جهرم، ضمن بازدید از این منطقه، از این ظرفیت بی بدیل نهایت بهره برداری را ببرند و سرمایه‌گذاری لازم برای توسعه روزافزون شهرستان جهرم انجام دهند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.