• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 1350اخبار امروز : 0
32

گلایه فرماندار جهرم از قیمت‌های نامتعارف نان سنگگ کنجد در برخی نانوایی‌های جهرم

  • کد خبر : 4431
  • 05 مهر 1402 - 17:48
گلایه فرماندار جهرم از قیمت‌های نامتعارف نان سنگگ کنجد در برخی نانوایی‌های جهرم

گلایه فرماندار جهرم از قیمت‌های نامتعارف نان سنگگ کنجد در برخی نانوایی‌های جهرم به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم به همراه روسای ادارات صمت و جهادکشاورزی و بازرسین بهداشت، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف و… با حضور در تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر از نزدیک در جریان روند کاری آنان قرار […]

گلایه فرماندار جهرم از قیمت‌های نامتعارف نان سنگگ کنجد در برخی نانوایی‌های جهرم

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم به همراه روسای ادارات صمت و جهادکشاورزی و بازرسین بهداشت، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف و… با حضور در تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر از نزدیک در جریان روند کاری آنان قرار گرفت.

در این بازدید سرزده از نزدیک وضعیت نانوایی های سطح شهر جهرم از جمله چگونگی پخت نان، کیفیت و وزن تعیین شده، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی‌ها بررسی شد.

شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم:

نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان باکیفیت و بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه های ذی ربط لازم است. دستگاه‌های مسئول و ذیربط باید بصورت مستمر از نانوایی‌های شهرستان نظارت کنند و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد.

تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

برخی نانوایی‌ها با کنجدپاشی بر روی نان سنگگ، اقدام به دریافت هزینه‌های نامتعارف (از ۸ تا ۱۲هزار تومان) از مردم می کنند، به علت مشکلات بهداشتی، طبخ نان با هرگونه افزودنی از جمله کنجد ممنوع بوده و این اقدام با هدف حفظ سلامت مردم در مصرف نان، جلوگیری از تخلف در افزایش قیمت و دریافت هزینه‌های نامتعارف از شهروندان است.

نانوایی ها مجاز به کنجد پاشی بر روی نان نیستند و بنابراین دریافت هزینه از مشتری غیرقانونی است، تنها نانوایی ها در صورتی که خود مشتری با خود کنجد همراه داشته باشد مجاز هستند بدون دریافت هزینه نان کنجدی تحویل دهند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.