• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
9

۲ کودک بر اثر بازی با آتش در خفر جان باختند

  • کد خبر : 1772
  • 21 اسفند 1400 - 6:10
۲ کودک بر اثر بازی با آتش در خفر جان باختند

به گزارش اخبار جهرم، محمدجواد مرادیان رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس: در حوادث چهارشنبه سوری امسال در استان فارس ۲ کودک بر اثر بازی با آتش فوت کرده و ۹ نفر مجروح شدند. بر اثر آتش بازی دو کودک ۴ و ۵ ساله در شهرستان خفر بر اثر سوختگی شدید جان باختند و […]

به گزارش اخبار جهرم، محمدجواد مرادیان رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس:
در حوادث چهارشنبه سوری امسال در استان فارس ۲ کودک بر اثر بازی با آتش فوت کرده و ۹ نفر مجروح شدند.
بر اثر آتش بازی دو کودک ۴ و ۵ ساله در شهرستان خفر بر اثر سوختگی شدید جان باختند و یک کودک ۷ ساله دیگر نیز در این آتش بازی دچار ۶۰ درصد سوختگی شده که هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمونین بستری است، اما وضعیت مطلوبی ندارد.
بر اثر انفجار ترقه حین ساخت ۳ نفر از ناحیه دست، صورت و گردن در شهرستان مرودشت زخمی شدند و به بیمارستان شهید مطهری مرودشت اعزام شدند.
همچنین در حادثه دیگری بر اثر انفجار ترقه دست ساز اکلیل و سرنگ نوجوان ۱۳ ساله شیرازی از ناحیه پا دچار سوختگی و آسیب بدلیل اصابت ترکش‌های ترقه شد که مصدوم به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.
عابری موتور سوار (مرد ۵۴ ساله) در حال عبور از خیابان ارم شیراز بر اثر برخورد مواد محترقه از ناحیه چشم مجروح شد و پس از اقدامات درمانی اولیه توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان خلیلی انتقال داده شد.
همچنین در شهرستان کازرون در خیابان باغ آسیایی بر اثر انفجار ترقه دو نوجوان ۱۰ و ۱۶ ساله با سوختگی شدید مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
همچنین تصادف موتورسیکلت حامل ترقه با یک دستگاه خودرو سواری پراید در فسا موجب انفجار شد که بر اثر این برخورد مواد محترقه در جیب موتور سوار منفجر و قسمت‌هایی از بدن وی دچار سوختگی شد.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.