• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
19

۳۰ نقطه حساس برای نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر جهرم شناسایی شده است

  • کد خبر : 3601
  • 08 اسفند 1401 - 6:11
۳۰ نقطه حساس برای نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر جهرم شناسایی شده است

جلسه‌ای با حضور رئیس شورای اسلامی شهر جهرم، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری و نماینده شورا در سازمان حمل و نقل شهرداری به منظور تسریع در روند نصب دوربین های کنترل ترافیک و پایش تصویری برگزار شد.

۳۰ نقطه حساس برای نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر جهرم شناسایی شده است

به گزارش اخبار جهرم، جلسه‌ای با حضور رئیس شورای اسلامی شهر جهرم، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری و نماینده شورا در سازمان حمل و نقل شهرداری به منظور تسریع در روند نصب دوربین های کنترل ترافیک و پایش تصویری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم در این جلسه اظهار داشت: این مرکز با هدف پایش تصویری، ثبت تخلفات رانندگی و نظارتی ایجاد خواهد شد.

مهندس اوسط گفت: نصب دوربین‌ های کنترل ترافیک در سطح شهر اقدامی موثر در راستای مدیریت ترافیک شهری و رفع مشکلات ترافیکی، رؤیت تصادفات، تسهیل در عبور و مرور خودروها و تأمین امنیت و آرامش جامعه است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و نماینده شورا در سازمان حمل و نقل نیز با بیان اینکه بیش از ۳۰ نقطه حساس در شهر جهرم شناسایی شده است گفت: به مرور و باتوجه به بودجه های درنظر گرفته شده در سال جاری و سال آینده این نقاط زیر پوشش دوربین‌های ترافیکی، نظارتی و ثبت تخلقات هوشمند قرار میگیرد.

مهندس رحمانیان افزود: اعتبار سال جاری برای این پروژه  ۱۹ میلیارد ریال است که با همت شهرداری محترم و سازمان حمل و نقل در حال تخصیص می باشد.

مهندس سروش رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم نیز اظهار داشت: با راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری جهرم که هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال تجهیز می باشد پایش تصویری و پردازش داده های ترافیکی به صورت هوشمند انجام خواهد گرفت.

هم چنین به زودی سامانه ثبت تخلفات متحرک ترافیکی (خودرو دوربین دار) نیز به منظور کاهش ترافیک و ثبت تخلفات و تسهیل در عبور و مرور در سطح شهر جهرم فعال می شود.

در حاشیه این جلسه از روند تجهیز مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری جهرم نیز بازدید گردید.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.