• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
12

۷ سال گذشت …

  • کد خبر : 3736
  • 01 فروردین 1402 - 7:39
۷ سال گذشت …

در سالی که گذشت هیچ وقت ما تعطیلی نداشته‌ایم. سال ۱۴۰۱ را با گزارش خبرهای شهرستان و مطالبات مردمی آغاز کردیم و با پیگیری ‌موضوعات مختلف ادامه دادیم. این تلاش و تکاپو و تعهد به منافع مردم شاید به مصداق برخی نیز خوش نیامد و بی‌مهری و جفاهای ناروایی نیز در حق این رسانه به دنبال داشت و توهین‌ها شنیدیم.

اخبار جهرم ۱۴۰۱

مثل یک چشم برهم‌زدن بود. مثل همه‌ی سال‌ها. بی‌آنکه گذرش را حس کنیم، آمد و رفت و یک سال به حساب عمرمان اضافه کرد.

در سالی که گذشت هیچ وقت ما تعطیلی نداشته‌ایم. سال ۱۴۰۱ را با گزارش خبرهای شهرستان و مطالبات مردمی آغاز کردیم و با پیگیری ‌موضوعات مختلف ادامه دادیم. این تلاش و تکاپو و تعهد به منافع مردم شاید به مصداق برخی نیز خوش نیامد و بی‌مهری و جفاهای ناروایی نیز در حق این رسانه به دنبال داشت و توهین‌ها شنیدیم.

هنوز ما یادمان نرفته که هفت سال پیش بی‌هیچ پشتوانه‌ای به جز مردم، چطور و کی شروع کردیم. شروع کردیم به رشد، با هم قد کشیدیم. سختی کشیدیم، دوری دیدیم. خندیدیم، گریه کردیم! اما امسال فراموش‌مان شد بس که درگیر پاسخ‌گویی بیخود شدیم. یادمان رفت بس که پول نداشتیم، حقوق نداشتیم و فتوسنتز کردیم… بس که هر روز دایره‌ی قرمز دورمان تنگ‌تر شد و بس که حرص خوردیم و… . هرچند سکوت کردیم و هیچ نگفتیم. تا امروز ریالی از هیچ ارگانی دریافت نکرده‌ایم و بودجه‌ای نداشتیم.

اما برخی اخبار هم برای هیئت تحریریه‌ی اخبار جهرم لذت‌بخش بود. مقام اول رادیو در بخش کشوری جشنواره‌ی رادیویی گریش بانگ، تجلیل از رسانه‌ی اخبار جهرم در جشنواره‌های رسانه‌ای، انتخاب به عنوان پربازدیدکننده‌ترین رسانه‌ی شهرستانی استان فارس، برگزیده شدن خبرنگاران این رسانه در جشنواره‌های معتبر ادبی و هنری و سلامت و خوش‌حال‌کننده‌تر از همه؛🌹بیش از ۱۰۰هزار همراه در رسانه‌ی اخبار جهرم در سایت و رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، سروش، ایتا و گپ.

همراهان عزیز اخبار جهرم، ما هر ساعت و هر روز پیام‌های مختلف شما مخاطبان عزیز را می‌خوانیم -شاید به علت تعدد پیام‌ها گاهی با تاخیر بخوانیم ولی می‌خوانیم- و جهت انعکاس و رفع آن به مراجع قانونی مرتبط ارجاع می‌دهیم و اگر رفع نشد بدون هیچ واهمه‌ای کمبودها و نقایص را انتشار داده‌ایم. اما هر مسئولی مورد سؤال است و باید در برابر سؤال بردباری‌ مردم شریف و خبرنگاران نجیب جهرم، خاضعانه سر پاسخ فرود آورد.

از هیچ اجر و مزد و منفعت مادی جز برای رشد اهداف فرهنگی شهرستان جهرم هم بهره نبرده‌ایم‌ و از انتفاع مالی تبلیغات اخبار جهرم هزینه‌کرد برنامه‌های فرهنگی کردیم و خداوند را شاکریم ۲۵ برنامه فرهنگی اخبار جهرم با حضور پرمهر همشهریان برگزار شده است و به یقین می‌گوییم که بزرگترین مجری برنامه‌های فرهنگی شهرستان جهرم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری بدون هیچ پشتوانه‌ی مادی و معنوی دولتی هستیم هرچند حضور بخش خصوصی در حوزه‌ی فرهنگ در جهرم هنوز برای عده‌ای شاید خوشایند نباشد و از کوچکترین همراهی محرومیم!

وعده‌ می‌دهیم بر همان پیمانی که از روز اول با شما بستیم بمانیم و پاسخگویی محبت بی‌دریغ شما بزرگواران باشیم.

با گذر از همه سرد و گرمی که در این یک‌سال چشیدیم و طعمش را برایتان از #اخبارجهرم به رشته تحریر درآوردیم، اکنون به استقبال نو شدن ایام رفته‌ایم.

سعی‌مان بر این است که کوله بار تجربه را از گذشته‌ها پر کنیم و آن را توشه‌ای سازیم برای سفری دیگر در سال جدید، سال ۱۴۰۲ حالا بازهم با امید آغاز می‌شود. امید به آینده‌ای بهتر برای مردمی که شایسته بهترین‌ها هستند…

این‌گونه است برای سال جدید دعایتان می‌کنیم برای نعمت عقل، دوری از کینه، سلامتی، دل‌خوشی، آرامش، امنیت، ایمان، ثروت و عاقبت به‌خیری…

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.