• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
3

۷ پروژه آموزش و پرورش در جهرم افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

  • کد خبر : 1552
  • 27 بهمن 1400 - 4:45
۷ پروژه آموزش و پرورش در جهرم افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش جهرم از افتتاح پروژه های حوزه آموزش و پرورش در جهرم خبر داد و گفت: دارالقرآن «فاطمه الزهرا (س)» و دبیرستان «آیت الله حق شناس» از پروژه های خیرسازی است که به زودی به بهره‌برداری می رسد. 🔹مهدی نیکفر با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده […]

مدیر آموزش و پرورش جهرم از افتتاح پروژه های حوزه آموزش و پرورش در جهرم خبر داد و گفت: دارالقرآن «فاطمه الزهرا (س)» و دبیرستان «آیت الله حق شناس» از پروژه های خیرسازی است که به زودی به بهره‌برداری می رسد.

🔹مهدی نیکفر با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده است، افزود: پروژه ۹ کلاسه آموزشگاه «آیت الله حق شناس» مجهز به دارالقرآن و موتورخانه بوده که دارای هزار و ۴۰۰ متر زیربنا است.

🔹وی مجری این طرح را «بنیاد آیت الله حق شناس» و اداره کل نوسازی مدارس فارس عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه که در شهرک «ایثارگران» واقع شده به همت برادران پورطالبی و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.

🔹نیکفر از تکمیل آموزشگاه «سردار سپهبد قاسم سلیمانی» در روستای «آرجویه» بخش «سیمکان» جهرم خبر داد که مجری آن بنیاد «برکت» و اداره کل نوسازی مدارس فارس بوده است.

وی ادامه داد: آغاز این پروژه از سال ۹۸ با برخورداری از ۴۰۰ متر زیربنا انجام شده که برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

🔹مدیر آموزش و پرورش جهرم همچنین از اجرای آموزشگاه پسرانه «طلوع دانش» خبر داد و گفت: این پروژه با برخورداری از امکاناتی همچون نمازخانه، سالن غذاخوری و سرایداری دارای ۶ کلاس درس است.

🔹وی با اشاره به اینکه بانی این پروژه «مریم طلوع» از خیران جهرمی است اضافه کرد: این پروژه با زیربنای ۶۵۰ مترمربع و اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در مدت کمتر از یک سال احداث شده است.

🔹نیکفر همچنین از بهسای دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در جهرم خبر داد که برای آن اقداماتی همچون مقاوم سازی، رنگ آمیزی، ایزوگام سقف، ساخت سالن کنفرانس و سرویس بهداشتی انجام شده است.

🔹وی ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده و برای آن اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.

🔹مدیر آموزش و پرورش جهرم بهسازی «کانون فرهنگی و تربیتی ۱۷ شهریور» را از دیگر پروژه هایی دانست که اقدامات صورت گرفته در این سالن نوسازی رختکن و سرویس بهداشتی، ایمن سازی دفتر کانون، تعمیر سالن ورزش های رزمی، تعمیر سالن نمایش های عروسکی و تعویض کف پوش سالن ورزشی بوده که در مدت یک سال انجام شده است.

🔹وی همچنین از کلنگ زنی ۲ پروژه آموزشگاه روستایی خبر داد و گفت: کلنگ احداث آموزشگاه چهار کلاسه در روستای «تشک» بخش مرکزی جهرم در برنامه مدیریت آموزش و پرورش قرار دارد که بخشی از هزینه آن به همت تمدن، از خیران جهرمی تامین شده است.

🔹نیکفر ادامه داد: این پروژه با زیربنای ۱۶۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیاد ریال احداث می شود.

🔹وی دیگر پروژه روستایی را آموزشگاه ۶ کلاسه در روستای «سه چاه» بخش مرکزی عنوان کرد که بانی آن حاجیانی از خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس بوده و با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ساخته می شود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.