• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1347اخبار امروز : 0
17

۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم-لار با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

  • کد خبر : 4582
  • 22 مهر 1402 - 10:32
۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم-لار با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم-لار با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد به گزارش اخبار جهرم، با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین زاده نماینده شهرستان‌های لارستان، اوز، خنج و گراش، مدیرکل راه و شهرسازی […]

۸.۵کیلومتر از باند دوم محور جهرم-لار با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد

به گزارش اخبار جهرم، با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین زاده نماینده شهرستان‌های لارستان، اوز، خنج و گراش، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و تنی چند از مدیران و مسئولان ملی و استانی، ۸.۵ کیلومتر از باند دوم محور جهرم به لار با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی:

مسیر جهرم به بندرعباس را یکی از مسیر های مهم در کشور است. محور جهرم-لار- بندرعباس بخشی از زنجیره شمال به جنوب را تکمیل می کند و یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است.

خوشبختانه امروز ۲۹ کیلومتر از بزرگراه جهرم-لار- بندرعباس زیر بار ترافیک رفت و سایر قطعات باقی مانده در دستور قرار دارد و تا پایان دولت سایر قطعات به پایان می رسد.

تسریع و تکمیل دوبانده سازی این محور مورد تاکید است. این محور، زنجیره اصلی شمال به جنوب کشور است و به توسعه اقتصادی شهرهای در مسیر و استان های فارس و هرمزگان کمک می‌کند.

مسیر جهرم به بندرعباس از محورهای اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است، اعلام کرد: یک بخشی از عقب ماندگی به دلیل مسائل و مشکلات تامین منابع مالی بود که خوشبختانه از طریق ماده ۵۶قانون الحاق از منابع بانکی حل شد و سایر قطعات این مسیر که در حال فعالیت هستند، سرعت می‌گیرد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.