• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
4

️برق رایگان برای کشاورزانی که در مدیریت مصرف برق همکاری کنند

  • کد خبر : 2389
  • 16 خرداد 1401 - 5:52
️برق رایگان برای کشاورزانی که در مدیریت مصرف برق همکاری کنند

به گزارش اخبار جهرم، شرکت توانیر اعلام کرد که کشاورزانی که در مدیریت مصرف برق با این نهاد همکاری می‌کنند می‌توانند در ساعاتی از روز از برق رایگان استفاده کنند. 🔻شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 🔹به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره […]

به گزارش اخبار جهرم، شرکت توانیر اعلام کرد که کشاورزانی که در مدیریت مصرف برق با این نهاد همکاری می‌کنند می‌توانند در ساعاتی از روز از برق رایگان استفاده کنند.

🔻شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

🔹به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره مندی مشترکان کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم شده است.

🔸شرایط در نظر گرفته به گونه‌ای است که همه کشاورزان می‌توانند با عدم استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به مدت ۵ ساعت در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ (که در تفاهم نامه همکاری درج می‌شود) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه روز استفاده کنند.

🔹عدم آبیاری در ساعات گرم روز، یکی از اصول علمی کشاورزی نیز محسوب می‌شود چرا که در این ساعات به دلیل گرمای هوا و تبخیر بسیار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژی، باعث آسیب به گیاهان نیز می‌شود.

🔸از این رو کشاورزان در سراسر کشور می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و کسب اطلاعات بیشتر، ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری و رعایت شرایط تفاهم نامه، از برق رایگان در ماه‌های خرداد تا شهریور بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.