• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1333اخبار امروز : 0
4

️پلمب ۲۸ آرایشگاه و صدور ۱۶۵ اخطاریه بهداشتی برای آرایشگاه‌ها در جهرم

  • کد خبر : 2470
  • 25 خرداد 1401 - 5:34
️پلمب ۲۸ آرایشگاه و صدور ۱۶۵ اخطاریه بهداشتی برای آرایشگاه‌ها در جهرم

به گزارش اخبار جهرم، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم: 🔹در سال گذشته و سال جاري ۳۹۸۴ بازديد توسط كارشناسان بهداشت محيط از آرايشگاه‌های مردانه و زنانه در سطح شهرستان جهرم صورت گرفته كه ۱۶۵ آرايشگاه به دليل عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي اخطاريه دريافت نموده اند. 🔸بی‌توجهی ۲۸ آرايشگاه مردانه و زنانه نسبت به […]

به گزارش اخبار جهرم، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

🔹در سال گذشته و سال جاري ۳۹۸۴ بازديد توسط كارشناسان بهداشت محيط از آرايشگاه‌های مردانه و زنانه در سطح شهرستان جهرم صورت گرفته كه ۱۶۵ آرايشگاه به دليل عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي اخطاريه دريافت نموده اند.

🔸بی‌توجهی ۲۸ آرايشگاه مردانه و زنانه نسبت به اخطاريه بهداشتي منجر به پلمب شدن آنها شد. عدم رعايت بهداشت، استفاده نکردن از تجهيزات مناسب و همين طور رعايت نكردن پروتكل هاي بهداشتي كرونا از علت هاي اصلي اخطاريه هاي صادر شده و پلمب شدن اين تعداد از آرايشگاه ها بوده است.

🔹از مواردی كه در پروتكل‌های بهداشتي كرونا قيد شده، عدم انجام تاتو و ليزر است كه تعداد ۶ آرايشگر در منزل يا خارج از محيط كار به انجام آن مبادرت داشته كه با گزارش هاي صورت گرفته، اين مسئله پيگيري و تخلفات انجام شده به مراجع قضايي ارجاع داده شد.

🔸انجام کلیه امور پزشکی مانند تزریق بوتاکس، ژل، كاشت مژه و غیره در آرایشگاه ها را غیر مجاز است. انجام این امور در مطب پزشکان متخصص مجاز است و ارائه تجویز کرم، مواد پوستی و آرایشی توسط متصدیان آرایشگاه ها غیر مجاز و پیگرد قانونی دارد.

🔹متصدیان آرایشگاه‌ها باید وسایل فلزی را در مقابل دیدگان مشتری به مدت ۳۰ ثانیه در معرض شعله مستقیم قرار دهند.

🔸فروش هر گونه محصولات آرایشی و لنزهای رنگی در آرایشگاه ها ممنوع است و برای ارائه خدماتی مانند میکروپیگمنتیشن ( تاتو )، اپیلاسیون، و آرایش ناخن (مانیکور و پدیکور ) آرایشگر حتما باید دوره آموزشی مربوطه را گذرانده و گواهی نامه معتبر دوره آموزشی را کسب نموده باشد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.