• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
5

برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت در رشته والیبال در جهرم

  • کد خبر : 1204
  • 20 دی 1400 - 9:12
برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت در رشته والیبال در جهرم

به گزارش اخبار جهرم، محمدعلی زارعیان رئیس انجمن ورزش ادارات دولتی شهرستان جهرم: 🔹دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت دررشته والیبال ویژه آقایان دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی از ۱۸ دی ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می شود. 🔹هدف اصلی از برگزاری این دوره ازمسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی […]

به گزارش اخبار جهرم، محمدعلی زارعیان رئیس انجمن ورزش ادارات دولتی شهرستان جهرم:

🔹دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت دررشته والیبال ویژه آقایان دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی از ۱۸ دی ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.

🔹هدف اصلی از برگزاری این دوره ازمسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان دولت به منظور ترویج صمیمیت و دوستی که موجب افزایش بهره وری آنان در ادارت خود می باشد.

🔹هر میزان که کارکنان دستگاه‌های اجرایی شاداب تر، بانشاط تر و سلامت تر باشند، برآیند آن ارتقای رضایمندی در کلیه زمینه ها خواهد بود.

🔹در این مسابقات برد و باخت زیاد مطرح نیست و نزدیکی کارکنان ادارات با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آنان مهمترین هدف از برکزاری این مسابقات است.

🔹رشته والیبال را به این دلیل شروع کردیم که هم امکانات آن فراهم است وهم در بین کارکنان علاقه‌مندان بیشتری وجود دارد و افراد بیشتری می توانند مشارکت داشته باشند.

🔹این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم در دو‌گروه ۴ تیمی، شامل تیم های دانشگاه علوم پزشکی الف وب، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج)، شهرداری، ثامن الحجج، مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا و آموزش وپرورش شهرستان در حال برگزاری است.

🔹در ادامه به مناسبت دهه مبارک فجر در رشته های ورزشی فوتسال ـ بدمینتون ـ دارت ـ شنا ـ تنیس روی میز ـ طناب کشی ـ آمادگی جسمانی نیز درصورت به حد نصاب رسیدن هر رشته مسابقاتی در بخش آقایان و بانوان کارمند از اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.