• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
7

طرح جامع فرودگاه با چشم انداز ۲۰ ساله جهت فرودگاه جهرم در دست مطالعه و اجرا می‌باشد

  • کد خبر : 887
  • 02 آذر 1400 - 4:43
طرح جامع فرودگاه با چشم انداز ۲۰ ساله جهت فرودگاه جهرم در دست مطالعه و اجرا می‌باشد

به گزارش اخبار جهرم، نشست اولین کارگروه طرح جامع فرودگاهی با چشم‌انداز ۲۰ ساله به منظور مطالعه و طراحی جدید برای اراضی فرودگاه جهرم برگزار شد. مطالعه طرح جامع فرودگاهی با حضور حراست فرمانداری ویژه شهرستان و تنی چند از روسای ادارات زیرساختی و رئیس اداره طرح جامع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و […]

به گزارش اخبار جهرم، نشست اولین کارگروه طرح جامع فرودگاهی با چشم‌انداز ۲۰ ساله به منظور مطالعه و طراحی جدید برای اراضی فرودگاه جهرم برگزار شد.

مطالعه طرح جامع فرودگاهی با حضور حراست فرمانداری ویژه شهرستان و تنی چند از روسای ادارات زیرساختی و رئیس اداره طرح جامع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و نماینده شرکت مشاور و کارشناسان اداره کل فرودگاه استان فارس، در این فرودگاه برگزار شد.

🔰مهدی جعفرزادگان جهرمی، رییس فرودگاه شهدای جهرم:

🔹️با توجه به ظرفیت‌های متفاوت فرودگاه شهدای جهرم در طرح جامع سعی گردیده تا کارکرد هر بخش در چشم‌انداز ۲۰ ساله تعیین گردد.

🔸در طرح جامع موردنظر که برای اراضی فرودگاه مطالعه و در دست طراحی قرار گرفته، سعی شده تا فعالیت‌های این مجموعه به طور عمده در تمام زمینه‌ها و زیرساخت‌ها بررسی گردد.

🔹با توجه به حمایت‌ها و پیگیری‌های ویژه‌ی نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون عمران و فراهم کردن امکانات زیرساختی در این شهرستان از جمله فرودگاه، گمرک، منطقه ویژه اقتصادی، بندر خشک و ساخت و اتمام بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی آینده‌ای روشن در دو بخش فرودگاهی و اقتصادی در این شهرستان به ارمغان می‌آورد.

🔸در طرح جامع این فرودگاه، تمامی برنامه ریزی‌ها و پیشنهادات براساس تعداد مسافری سنجیده و برآورد می‌گردد همچنین براساس نوع پروازها، میزان جابجایی بار همراه، بار هوایی و همچنین نقطه قوت و فرصت قابل توجه در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان که حمل و نقل ترکیبی می‌باشد، طراحی‌ها و توسعه‌های آتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

🔹شایان ذکر است با وجود ظرفیت‌های بندر خشک و اتصال راه‌های هوایی و زمینی در منطقه، افق طرح جامع این فرودگاه برای ۲۰ سال آینده دیده شده است.

🔸اعتبار مطالعه و تهیه‌ی این طرح جامع حدود سه میلیارد ریال می‌باشد که از محل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.