• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 6
58

پیام شهروندان (تکریم همراهان)

  • کد خبر : 3169
  • 09 دی 1401 - 9:04
پیام شهروندان (تکریم همراهان)

پیام ارسالی مخاطبان به اخبار جهرم …

پیام شهروندان (تکریم همراهان)

۱⃣آسفالت کوچه پرتردد ۱۸ نخلستان ( مشهور به کوچه کارواش ناظری) در واقع این کوچه خیابانی است که آسفالت و چاله‌های بسیار بدی دارد و همچنین هنوز کوچه‌های فرعی ۲ و ۳ آسفالت نشده و خاکی است و با شروع بارندگی تا یک هفته بیشتر دچار آب گرفتگی و شل می‌باشد . ای کاش شهرداری فکری به حال این کوچه‌ها کنند.

۲⃣مشکل آسفالت کوچه شهید منصور شاه‌حسینی واقع درکوی گازران که محل عبور افراد زیادی می‌باشد (مخصوصا افراد بی بضاعت ) و‌ در تابستان با بلند شدن خاک و در زمستان بارندگی و آب گرفتگی همسایه‌ها را آزار می‌دهد. چندین سال اهالی کوچه با نامه نگاری‌های متعدد و پیگیری سرانجامی نداشته است ازآنجایی که رسانه امری اثرگذار می‌باشد از شما استدعا دارم دراین مورد یاری کنید.

۳⃣خیابان ولی‌عصر مخصوصا نزدیک به بیمارستان پیمانیه و کوچه‌های شماره ۵ و ۶ هیچ پایه چراغی خیابانی نیست و باعث تاریکی و ناامنی شده است. هم‌چنین این خیابان به علت وجود بیمارستان، محل هبور و مرور ماشین‌های بسیاری است که تاریکی باعث خطر در این خیابان است. لطفا مسئولین رسیدگی کنید.

۴⃣حدود یکسال و نیم است که پایه‌های برق داخل کوچه ۵ خیابان قدس فاقد روشنایی است که عبور و مرور را در شب‌ها مشکل نموده است و متاسفانه تاکنون از طرف مسئولین اقدامی در خصوص تعویض لامپ صورت نپذیرفته است.

۵⃣دو سال و نیم هست که کانیوای کوچه جلال طوفان واقع خیابان عبرت خراب هست. یک بار هم مصالح آوردند ولی  پس از چند روز مشاهده کردیم که مصالح را برده‌اند. لطفا پیگیری کنید.

۶⃣کوچه ۶ مصطفی خمینی خیلی خراب و تاریک است و نیاز به آسفالت دارد، جوی آب نیاز به لبه گذاری دارد و موقع بارندگی سنگین اصلا محدوده مشخصی ندارد که کجا کوچه هست کجا جوی آب. هم‌چنین موقع بارندگی تمام آب جاری سه‌راه دادگاه وارد این کوچه می‌شود.

۷⃣قسمت ابتدایی خیابان علمدار کربلا از طرف حرم تا حرم و کوچه‌ی کربلای ۸، پایه‌های چراغ برق لامپ ندارند و شب‌ها تاریکی است.

۸⃣بلوار دکتر عبدالرضا رحمانیان از سمت بیمارستان سیدالشهدا که به سمت خیابان استاد مطهری می‌آیند بلوار وسط که قدیمی است فاقد چراغ چشمک زن است و احتمال زیاد دارد که راننده ماشین یا موتور سیکلت مستقیم به بلوار برخورد کند. ضمنا سراسر این خیابان تا جلو بیمارستان سیدالشهداء فاقد روشنایی است و جهرم که شهر گردشگری درمانی است مناسب نیست.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.