• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
2

️از توقیف تانکرهای حمل آب غیرمجاز تا پلمب چاه‌های فروش آب

  • کد خبر : 1717
  • 14 اسفند 1400 - 5:53
️از توقیف تانکرهای حمل آب غیرمجاز تا پلمب چاه‌های فروش آب

تقی‌خانی مدیر منابع آب شهرستان جهرم در گفت‌وگوی اختصاصی با اخبار جهرم: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و افت شدید سفره‌های منابع آب زیرزمینی و به خطر افتادن آب شرب مردم، ضمن پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیرمجاز، اقداماتی نیز برای چاه‌های دارای پروانه که غیرقانونی آب به فروش می‌رسانند صورت می‌گیرد. […]

تقی‌خانی مدیر منابع آب شهرستان جهرم در گفت‌وگوی اختصاصی با اخبار جهرم:

با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و افت شدید سفره‌های منابع آب زیرزمینی و به خطر افتادن آب شرب مردم، ضمن پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیرمجاز، اقداماتی نیز برای چاه‌های دارای پروانه که غیرقانونی آب به فروش می‌رسانند صورت می‌گیرد.

از جمله این اقدامات، نصب کنتور حجمی هوشمند، قطع برق و پلمب چاه‌های پروانه‌دار دارای تخلف و همچنین توقیف تانکرهایی که به‌صورت غیر مجاز اقدام به جابجایی آب می‌کنند، می‌باشد‌.

مالکین چاه‌های دارای پروانه توجه داشته باشند که در صورت مشاهده فروش آب از هر طریق ممکن، سریعا چاه‌های آنها پلمب و از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

از این پس مردم شریف شهرستان می‌توانند گزارشات خود را در زمینه‌های: حفر، کف شکنی، لایروبی و بهره‌برداری غیرمجاز از چاه، آب‌فروشی و انتقال غیرمجاز آب، برداشت آب با موتورپمپ غیرمجاز از رودخانه‌ها ،کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی، تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها، ساخت، نگهداری، حمل و تردد دستگاه‌های حفاری غیرمجاز با سامانه ۱۸۸۰، حفاظت منابع آب فارس و یا تماس با شماره تلفن ۵۴۴۹۷۳۰، اطلاع رسانی نمایند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.