• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
4

تکریم همراهان (پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4957
  • 03 آذر 1402 - 18:21
تکریم همراهان (پیام شهروندان)

 تکریم همراهان (پیام شهروندان) ۱⃣ خیابان عصر عاشورا از روبروی زمین های شکیبا تا قبرستان فردوس نیاز به اصلاح هندسی و بلوار کشی دارد تا مردم مستقیم از فرعی وارد اصلی نشوند. هر هفته شاهد تصادف وحشتناک هستیم. ۲⃣ چند شبی هست که روشنایی در منطقه زیبا شهر، کاج ۱۵، قطع شده و هیچ گونه […]

 تکریم همراهان (پیام شهروندان)

۱⃣ خیابان عصر عاشورا از روبروی زمین های شکیبا تا قبرستان فردوس نیاز به اصلاح هندسی و بلوار کشی دارد تا مردم مستقیم از فرعی وارد اصلی نشوند. هر هفته شاهد تصادف وحشتناک هستیم.

۲⃣ چند شبی هست که روشنایی در منطقه زیبا شهر، کاج ۱۵، قطع شده و هیچ گونه دیدی در شب نیست و مملو از سگ های ولگرد می باشد و تردد در منطقه بویژه برای خانم ها و کودکان خطرناک است. از متولیان محترم خواهشمندیم اقدام لازم در این خصوص انجام دهند.

۳⃣  کوچه ۲۵ مطهری (کوچه کلینیک هنری) سمت راست فرعی سوم و کوچه ۲۳ مطهری (کوچه کنار بیمارستان مطهری) سمت چپ فرعی چهارم چندین قطعه زمین بدون دیوار کشی وجود دارد که محل تجمع موش صحرایی و زباله شده است. چند بار همسایگان به شهرداری مراجعه کردند و با صاحب زمین‌ها صحبت کردند متاسفانه  هیچگونه اقدامی برای این معضل صورت نگرفته است.

۴⃣ لطفا در مورد قبض های سرسام آور آب تذکر داده شود، چرا باید منزلی که فقط یک پیرزن زندگی می کند و مصرف آن چنانی آب ندارد و حتی باغچه هم در خانه ندارد رقم های نجومی بیاید.

۵⃣ کاش اداره برق  فکری به حال خاموشی میدان دانش فرهنگ شهر می کرد. متاسفانه نزدیک به دو ماه است که لامپ های دور میدان و اطرافش خاموش و دید راننده ها کم شده است.

۶⃣ شهرک شهید سحرخیز نیاز مبرم به یک پیاده رو دارد تا به خیابان حلال احمر متصل شود چرا که اگر ساکنان قصد رفتن به خیابان حلال احمر داشته باشند قسمتی از مسیر فاقد پیاده رو و شانه هست که بسیار خطرناک می‌باشد.

۷⃣ لطفا به گوش مسولین برسانید که مردم برای ساعتی تفریح و استراحت به پارک دره نمی می روند اما موتور سوارها انقدر ویراژ می دهند و سر و صدا ایجاد می کنند که مردم با اعصاب خراب مجبور به ترک پارک می شوند.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.